Kelas paling susah mau handle -- Year 2.
Mintak ampun. Aku kasi classroom cue berabis suda, 3 saat jak bertahan senyapnya. Restless forever. Nda pastilah sebab faktor dorang PJ ka tadi atau memang forever hyper. Tahun 1 boleh handle setakat tadi. Tahun 3 macam ada beberapa yang bosan. Yang excited tu pun mungkin sebab i cikgu baru je. Ah.
Rasa gagal.
Ya jadi sekarang cabarannya, macam mana mau kasi jinak year 2. Macam mana mau kasi tidak bosan lesson year 3 (sebab dorang pnya syllabus suda makin serious bah) haih. Dan apa2 lagilah. Mau balik. Hahahahahaha cap ayam gila cikgu mcm ni baru berapa hari mintak balik suda. Gedushhh!
Mintak ampun. Aku kasi classroom cue berabis suda, 3 saat jak bertahan senyapnya. Restless forever. Nda pastilah sebab faktor dorang PJ ka tadi atau memang forever hyper. Tahun 1 boleh handle setakat tadi. Tahun 3 macam ada beberapa yang bosan. Yang excited tu pun mungkin sebab i cikgu baru je. Ah.
Rasa gagal.
Ya jadi sekarang cabarannya, macam mana mau kasi jinak year 2. Macam mana mau kasi tidak bosan lesson year 3 (sebab dorang pnya syllabus suda makin serious bah) haih. Dan apa2 lagilah. Mau balik. Hahahahahaha cap ayam gila cikgu mcm ni baru berapa hari mintak balik suda. Gedushhh!
posted from Bloggeroid



