bgus kalau kenal. x paya aku mo kenalkan lg.
so, kenapa dgn si putus asa?
sebab aku mo cakap kat cni...
aku semakin menghampiri beliau!
tahniah...
sikit lg mo jumpa dia ni..
sikit lagi....
sikkit...
sikkik2 lagi~
Friday, April 3
Wednesday, April 1
hari ini dan semalam
semalam,
otw pegi lecture hall.
saya jatuh. atau jatok.
huwaaa.. malu gilos. hahaha...
nasib baik gelap. malam, suram.
adui.. bole2 nya aku jatuh.
suda chantek2 mo pegi lecture hall.
hahahaha.. kejam sungguh lubang itu
tu la, sapa suh mengumpat!
hari ni,
pergh!!!! jantung sa macam mo tkuar wo!
aku nda suka lecturer yg garang.
aku yg nda suka neves, jadi neves. ahhh!
kmaren, kmaren dulu...
aku nda risau pun pasal presentation..
sebab kejap jak tu..
semua pun da setel.
pg tadi pegi kelas pun..
ready2 jgk suda mau present.
tp bila beliau start kasi kuar taring!
(due to certain probs.. ala small matter jak pun. aiihh)
pergh~
sikit macam count dakula, wa cakap lu~
terus ini jangtung, ini usus, ini pankreas..
meronta2 mau keluar dari badan sa
sebab,
itu jantung, itu usus, itus pankreas
mau tengok kebengisan beliau dengan mata sendiri.
haizz..
nasib baik kejadian berjalan seperti biasa.
da present dengan jayanya.
"text analysis (grammatical errors) & micro teaching"
thnx Tsemin, for being such a great partner.
;)
*aku nda suka cegu garang. tp mau jd cegu paling garang. tapi comel. zzZ.
hahahaha
roger!!
otw pegi lecture hall.
saya jatuh. atau jatok.
huwaaa.. malu gilos. hahaha...
nasib baik gelap. malam, suram.
adui.. bole2 nya aku jatuh.
suda chantek2 mo pegi lecture hall.
hahahaha.. kejam sungguh lubang itu
tu la, sapa suh mengumpat!
hari ni,
pergh!!!! jantung sa macam mo tkuar wo!
aku nda suka lecturer yg garang.
aku yg nda suka neves, jadi neves. ahhh!
kmaren, kmaren dulu...
aku nda risau pun pasal presentation..
sebab kejap jak tu..
semua pun da setel.
pg tadi pegi kelas pun..
ready2 jgk suda mau present.
tp bila beliau start kasi kuar taring!
(due to certain probs.. ala small matter jak pun. aiihh)
pergh~
sikit macam count dakula, wa cakap lu~
terus ini jangtung, ini usus, ini pankreas..
meronta2 mau keluar dari badan sa
sebab,
itu jantung, itu usus, itus pankreas
mau tengok kebengisan beliau dengan mata sendiri.
haizz..
nasib baik kejadian berjalan seperti biasa.
da present dengan jayanya.
"text analysis (grammatical errors) & micro teaching"
thnx Tsemin, for being such a great partner.
;)
*aku nda suka cegu garang. tp mau jd cegu paling garang. tapi comel. zzZ.
hahahaha
roger!!
dedikasi. semoga.
dear prapp & wani,
semoga gumbira di hari jadi
semoga friendship kita kekal ke akhirnya
semoga kita cemerlang mengejar cita
semoga masih ada bahagia untuk dikenangi ketika susah
semoga masih ada seseorang tatkala ko memerlukan
semoga daku masih insan kesayangan mu. ahaks! ayat x bley blah
semoga apa yg di masa akan datang, kita masih boleh tersenyum seperti tika ini.
semoga apa yang diinginkan termakbul.
semoga~
semoga friendship kita kekal ke akhirnya
semoga kita cemerlang mengejar cita
semoga masih ada bahagia untuk dikenangi ketika susah
semoga masih ada seseorang tatkala ko memerlukan
semoga daku masih insan kesayangan mu. ahaks! ayat x bley blah
semoga apa yg di masa akan datang, kita masih boleh tersenyum seperti tika ini.
semoga apa yang diinginkan termakbul.
semoga~
HAPPY BIRTHDAY,
FARAH AZEERA AZIM KHAN
march 31, 1989
&
NORHAZWANI HJ HASNAN
april 01, 1989
woi, prapp.
when you come into ma mind kan..
i owez think of 'nasi kuning nur hidayah'
hahaha.. musti ko x igt da ni.
when we were ten, aku slalu pesan nasi kuning kat ko.
sebab rumah ko dekat ngan restaurant Nur Hidayah. hehe..
their nasi kuning was the best in town! kan kan..
tym tu aku masih skolah kat St.dominic lg..
ngehehehe...
nway, daku chayunk kamoooo babe!
farah:
- kenal tym kat skolah rendah lg.
- lost contact kejap sbb aku pindah skola. yr 4-6
- jmpa blek kat smsld
- "huh, ada jg org lagi tinggi dari aku"
- geng aku ronda2 LD, especially during Hari Raya.
- merasa jgk aku naik keta harrier.. muahaha
- puding buah die best! nway babe, aku da reti buat. hehe. mak aku ajar
- handwriting dia bole menyebabkan kertas 80gsm berlubang!
- tgh bwat medic, somewhere in cyberjaya. IINM.. ngehehe.. suksess ya buk!
- suka ajak aku gosip. ces. sungguh patut dielakkan nih. hahaha..

when you come into ma mind kan..
i owez think of 'nasi kuning nur hidayah'
hahaha.. musti ko x igt da ni.
when we were ten, aku slalu pesan nasi kuning kat ko.
sebab rumah ko dekat ngan restaurant Nur Hidayah. hehe..
their nasi kuning was the best in town! kan kan..
tym tu aku masih skolah kat St.dominic lg..
ngehehehe...
nway, daku chayunk kamoooo babe!
farah:
- kenal tym kat skolah rendah lg.
- lost contact kejap sbb aku pindah skola. yr 4-6
- jmpa blek kat smsld
- "huh, ada jg org lagi tinggi dari aku"
- geng aku ronda2 LD, especially during Hari Raya.
- merasa jgk aku naik keta harrier.. muahaha
- puding buah die best! nway babe, aku da reti buat. hehe. mak aku ajar
- handwriting dia bole menyebabkan kertas 80gsm berlubang!
- tgh bwat medic, somewhere in cyberjaya. IINM.. ngehehe.. suksess ya buk!
- suka ajak aku gosip. ces. sungguh patut dielakkan nih. hahaha..

ehem2, cik wani..
saya rindu kamoo!
rindu bah, yep, though we meet everyday, greet each other everyday,
gossiping and bla3.... tapi saya rindu jg!
selamat ulang tahun k.. (bongok skema plak aku!)
semoga cita tercapai, dan gumbira ngan lat. ahakzz!
thanx for the friendship ;)
wani:
- suka nangis.
- suka tdo kat katil aku, dulu~ hehe... (ettss, jgn salah phm)
- rajin, kemas, comel (tipu sket2, amek ati bday girl jap)
- ada sekor teddy yang kiut mcm riby. fuh! sungguh yakin di situ. ahahahah
- bajet dewasa, tapi dia masih kecik! cengeng (suka nanes), manja, gedik2 sket.. (eh, bnyk kot..)
- rajin kol mak die
- syg aku. aku taw. hahahaha
- p/s: taun ni aku tanak kasik adiah bole? hahaha
- weekend ni kita kuar k! ;)

saya rindu kamoo!
rindu bah, yep, though we meet everyday, greet each other everyday,
gossiping and bla3.... tapi saya rindu jg!
selamat ulang tahun k.. (bongok skema plak aku!)
semoga cita tercapai, dan gumbira ngan lat. ahakzz!
thanx for the friendship ;)
wani:
- suka nangis.
- suka tdo kat katil aku, dulu~ hehe... (ettss, jgn salah phm)
- rajin, kemas, comel (tipu sket2, amek ati bday girl jap)
- ada sekor teddy yang kiut mcm riby. fuh! sungguh yakin di situ. ahahahah
- bajet dewasa, tapi dia masih kecik! cengeng (suka nanes), manja, gedik2 sket.. (eh, bnyk kot..)
- rajin kol mak die
- syg aku. aku taw. hahahaha
- p/s: taun ni aku tanak kasik adiah bole? hahaha
- weekend ni kita kuar k! ;)
Subscribe to:
Posts (Atom)



