Thursday, February 4

shitto

esok hari terakhir sy sini.
tapi semua org, semua keadaan pn mcm shit
sy pn nda paham apa suda jadi ni...
sy yg makin sial atau semua org pn sukak emo.
mmg semat kalau mau jalan baru berantam bgini.
makin besar makin buduh. makin teda otak.





Monday, November 9

terasa.

nda jadi terus mo update pasal percutian pegi kg.pusa

kasi tgk gmbar jak la.

.
.
.
*cari2 gambar untuk upload*
.
.
.
.
TEDA YG SESUAI. semua gambar yg happy2.
tp mood skg mcm hancus.
.
.
.
.
*zzz*

Wednesday, November 4

ini cerita seram.

benar, exam sudah selesai.
tapi perasaan seves itu masih tinggal.
result ni penentu segalanya.
SERAM BUKAN??
apa2 pun, mari berdoa semoga semua urusan dipermudahkan olehNya.
aminn~
******
habis cerita seram.
******
Jumaat ni,
pergi Kg.Pusa, sri aman.
kampung kuarga angkat. (pernah ikut prog. anak angkat dulu masa foundation)
bapak ai ketua kampung okeh! he~
bapak kol dua hari lepas,
mau jemput di maktab.
so, ameng & saya decide pergi hari jumaat ni
so,
kena setelkan semua urusan di Kuching sebelum jumaat
passport, check up, bla3...
sebab balik nanti teda masa suda.
Isnin-Jumaat ada BTN pulak.
lepas BTN ada TESL dinner lg.
tema: retro
lepas tu baru free sikit.
22 hb balik kk. weee~
cuti lama pulak tu!
nge~
mau keja? amek lesen? duduk rumah ja?