Tuesday, February 28

sakit ‘M’

mak wani cakap, jangan cakap malas. cakap M. M blogging (macam mohammad blogging pulak) haha. aku bukan tidak cuba blogging. suda cuba banyak kali. type, masuk draft, type delete. hilang tiun. sorry lah~

sepanjang aku nda blogging aku hidup macam biasa jugak. kejap emo, kejap hyper, kejap tidur memanjang, kejap busy dengan hal-hal maktab. ada jugak benda best mau up dalam blog ni, tapi selalu tiada mood. oh in fact, aku suda jarang gila on laptop! selalu online via mobile. eh cerita phone baru pun belum update lagi dalam belog kan. hehe. apa? i-something? no no no~ *ckp mcm ust don* aku tak jadi beli i-something. penat jak berabis dulu kan? haha. eh. panjang pulak membebel. padahal aku mau kasi upload gambar banyak-banyak seja td pun. ba, kita tgk gambar la ho?

20120226_164600

last weekend aku keluar sorang-sorang sebab depresi mungkin ahaha. makan banyak sebab mau balas dendam. padahal nanti yang rugi body sendiri. pintar bukan? masa aku makan tu tiada orang pun dalam restaurant, aku sorang jak. argh ^^$(*&$. loner abis. pastu bole-bole pulak brain freeze! haha. sbb bosan gilak dalam tu tetiba tangan automatic google brain freeze. pastu conteng tisu. apa jadah itu? T_T

20120226_172101

jumpa pen merah jak dlm handbag. maklumlah. cekgu kan~ haha! sebenarnya aku baru perasan jugak aku suka conteng tisu. ntah apa apa.

Jodoh

BAHAHA! jiwang ka? aku buat utk kawan yg tengah jiwa kacau haha dlm kelas madam ehem yg bosan~ pastu tetiba madam berdiri belakang aku. pfft. nasib baek bru siap lukis, belum tulis semua tu. kahkah. oh ni random habis. terjumpa quote tu di facebook kalau nda silap. dan sebenarnya aku tgh mo belajar cursive writing nih. adoih. tapi macam susah pun. kena banyak main conteng-conteng lagi. habis lah buku aku heh!

One day

ni novel baru beli last week kot. teringin gila mo tengok movie dia lepas beli buku ni. tapi lepas tengok movie malas suda baca novel dia! haha. cerita bole bole lah. sedih sikit. ending tabest tapi bole terima =_=”

1330313100576

-cute stuff! haha-

1330171593174

ko ada potong/bukak/kupas kelapa muda pakai pisau? hahaha! last week aku demam. chinese friend aku pegi beli kelapa muda banyak2 suruh minum. lol. comel kan? pastu kami sama2 excited kupas kelapa sampai bersepah2 T_T boleh tahan cekap jgk kan? :p

2012-02-15 21.10.352012-02-15 21.08.25

sharon & lisa smith conteng galaxynote aku masa kitorang keluar dinner! # happything! oh yes, dorang datang kuching 2 minggu lepas. sharon & lisa excited mau beli note jugak heheh

 

ok. sudalah dulu. bye!

p/s: ein dtg kuching april ni yeay! ain might be joining us. good night people!

Tuesday, February 14

parents and their text messages

ayah :

no question mark, no period, no pause. jadi kau baca pun satu nafas jugak dengan nada tegang sikit.

cth: “k ayah suda bank in jimat sikit dek suda solat ka

contoh je laaaa. kitewwww bukan selalu minta duit pun~~ (ya rite! hahaha)

ibu:

berabis short form, ada ketawa-ketawa, ada bunyi keibuan sikit. and yes! banyak dot dot dot. remaja-remaja tauk! hallaaa~

cth: “hehe k cyg.. mis u.. jangan lupa solat..”

(whattttt? cyg??? sapa ajar ni begini nihhh!)

saya ajar ibu saya whatsapp terus dia bangga-bangga mengajar ayah saya haha! padahal jarang nye juge pun whatsapp~~ hp pun dalam handbag saje~ =_=”

random post. bye.

page 45 of 366 – ah. valentine’s day! (ok ok memang lah taboleh sambut, sape juge pun mau sambutnye adoih.. cumanya kamu nda rasa ka macam satu dunia tau hari ni VD tapi ko tau jugak ko tabole celebrate tapi ko nda bole mengelak jugak daripada tau hari ni VD sebab di mana-mana orang cakap pasal VD hahahaha hentamlah apa aku cakap nih!)

Sunday, February 12

page 42 of 366–F&F

semalam pigi keluar dgn budak-budak harbour terace! kononnya bagi reward untuk diri sendiri sebab minggu ni minggu yang sangat bikin penat. macam-macam benda kena buat & hantar. kelas petang pun banyak =_=” capek tauk. panas lagi. menangis jak nda T_T

jadi, sebab kami jarang keluar sama (tipuhahahaha – alasan seja mau keluar pun), kami mau dinner sama lah kononnya nih. dan semalam kami pegi bawah jambatan opposite kubah ria makan seafood!

20120210_223532

hah! musim elaun baru masuk bole lah makan sedap nda ingat dunia. nanti hujung sem merengek-rengek lah mengadu miskin dengan orang tua. hehe. dasar anak bertuah.

tadi pulak da bacaan doa selamat sekali dengan housewarming di rumah kawan-kawan. ah, bestlah dapat berkumpul ramai-ramai lagi balik. dulu kat dunedin rajin jugak buat makan-makan ni. rindu dunedin. rindu banyak-banyak. sekarang balik-balik tengok gambar dan tengok video pastu geram-geram nda dapat merasakan semua tu lagi. haihhh..

random 1: falihin (ein) nanti mau pegi NZ! dia pegi uni sayaaaaaaaa! bestnya dia! dia excited suda tu.

random 2: hari tu saya nda mau balik cuti bulan 3 nanti. jadi bila saya call rumah, saya kena marah ni sebab nda mau balik. merajuk terus 3 hari! haha. sekali beli lah jugak tiket sbb malas kena bebel. jadi kan, tiba-tiba semalam ibu sy suruh ikut bawa nenek pegi KL bulan 3. bah, kan suda rugi, bagus direct pigi kl dari kuching jak hari tu. aiyoo! tapi nda pa lah. saya mau balik rumah jgk dulu ambil barang baru jalan kl! hekhek. sooooo see you next month KL! (eee, apa jak la best di kl tu kan? =_=”)

random 3: eh, kawan-kawan. setakat ni saya tiada homesick lagi! ahahaha! hebak jgk ni perasaan. siap nda mau balik lagi masa cuti nanti. kenapa begini ah? heran jgk ni. eh, jangan tegur lah kan? nanti tiba-tiba esok homesick baru tau!