Wednesday, July 29

||SBE|| day 3 week 1

hari ni x pegi sekolah! kampus aku kena kuarantin. H1N1. SBE ditangguhkan.adoih. semakin merisaukan lah wabak nih. 

taper2. meh tgk2 gmbar meh..! haha

P7270586  P7270638

P7270613

P7270671

--------> hari pertama <--------

 

P7280729 P7280687

 P7280710

--------> hari kedua <--------

 

yang dikuarantin,

atiqah

Tuesday, July 28

||SBE|| day 2 week 1

aku dah agak hari ni akan jadi sedikit boring. tiada kerja hari ni. baca novel. uhuhuhu. budak2 masih lagi ujian. awal pagi, breakfast. sedap ouh. then, bosan, bosan, dan bosan lagi.

dalam pukul 11.35 kitorang ikut ketua panitia masuk kelas. adoih la. tengok gelagat budak2 tu, aku x dapat bayangkan mcm mana lah bila aku jadi cegu betul2 suatu hr nanti. susah wey mo control budak2 tu. cegu tu cakap, kelas tu kelas terkecil. meaning, kelas yang paling kurang murid. kelas lain ada 40+ pelajar. dush.

hujung minggu ni ada sambutan isra’ mikraj di sekolah tu. azman kena latih budak2 tahap 2 nasyid. nampak nya esok kena balik pukul 2.30, or maybe 3.30  =.=’

 

till then people,

atiqah

Monday, July 27

||SBE|| day 1 week 1.

  • hari pertama yang mengujakan. haha
  • bangun pagi, terus hampa melihat sekuntum jerawat yang sedang mekar dengan jayanya!
  • taxi arrived @ 6.45am
  • murid2 tengah ujian sepanjang minggu ni. observe kelas terpaksa bermula minggu depan =.='
  • saya lupa bawa surat. hehehehehehehehehe... lousy sungguh kan saya? =.=
  • guru besar, Pn Roseline tempatkan kitorang dalam staff room. nguhuhu. sikit nya guru2 kat sekolah ni.
  • kemudian, we met the ketua panitia and gave her a brief explanation about the tasks that have to be completed during SBE
  • kemudian. p masuk bilik guru besar, tunjuk surat, kemudian bgtaw apa yang kami kena buat. kerja kitorang menjadi senang!!! weeee~ sbb guru besar arahkan semua guru2 yang terlibat (seperti yang kami senaraikan) untuk menyediakan dokumen2 yang berkenaan. ngeh3. siouk ehh!
  • by 8.15 kitorang dah start jalan2 pegi ambil snapshots. haihs. tak matang lg kitorang nih. macam budak2. =.='
  • sekarang, tengah menganggur tanpa kerja di bilik guru. hahahaha. guru2 sini are amazingly friendly okies! masuk2 je dgr guru pompuan gosip2 haha.
  • lepas tu berkenalan la konon nih.. ahaks, kena panggil cekgu you~
  • guru2 ni siap bgtaw lagi, kantin untuk students, guru2 slaloo order kat parents budak2 ni ha. lepas tu ayat yg x bley blah "the karipap and doughnut are recommended" haha. so, esk x payah la kitorang berlapar lg. hoyeah2! *clap clap*
  • bosan jg ni teda keja. hadoih. haha.. nasib baik azman bw broadband. ngeh3...
  • so, sekian laporan untuk setakat nih. nanti i upload gambar k~ cioau! :p