Saturday, April 2

blogger stats & a funny shocking news

NB: ini bukan april fool. ini april cool. nanti esok-esok aku cerita kenapa april cool :p
mari kita fokus yang ini dulu

 

ok, first. silakan tengok gambar. ini blogger stats saia

stats

second, sila click link di dalam kotak merah itu. oh tak boleh? mari saya tolong click hehe.

 

dan ia membawa kita ke google page yang kelihatan seperti di bawah ni :)

google

ok, sekali lagi sila click link dalam kotak merah itu! tak boleh jugak? lemahlah korang ni =_=”

ok lah! ok lah! kali ni aku copykan lah link tu. saja bagi korang click sendiri. BARU FEEL! wahaha

cepat click dan cari nama aku! http://twitaholic.com/top100/followers/bylocation/Dunedin,+NZ/ HAHA!

ajaibnya kan?

 

dan itulah funny shocking news nya. (baca betul2, funny shocking, bukan f*cking shonning)

 

kenapa funny & shocking?

sebab…

 
x  pasal2 aku keluar kat situ. unexpected. heh

 


nampak sangat dunny ni kecik. follower twitter aku ada 50 jak pun. terus boleh masuk list top 100. sila imagine keluasan dunedin. ho ho ho

 


satu lagi sebab dia funny, simply sebab aku cepat terhibur. hoh, bye lah. lapar ni mau tidur suda tapi subuh belum masuk lagi kalau tidur confirm tak bangun subuh pastu pastu pastu sapa baca dengan satu nafas ayat ni gilalah oh bila mau letak fullstop ni habis nafas orang nanti. HAHA!

 

 

 

toodles!

.takut.

Antara 10 tanda kiamat ialah 3 kali gempa bumi; sekali di Timur, sekali di barat dan sekali di semenanjung Arab. (H.R. Muslim)

 

dan adik saya & rakan-rakannya merasakan gegaran di egypt.

egypt masuk semenanjung tanah arab? mungkin kata kawan adik saya.

jadi?

 

 

 

 

 

 

 

 

jadi. saya ialah takut ;(

Q: WHERE WOULD YOU MOST LIKE TO VISIT ON YOUR PLANET?

  1. gold coast!
  2. landen, paris, maybe tokyo ♪♪♪
  3. sipadan
  4. espanola~
  5. bandung, jakarta, bali
  6. mcd, mcd, mcd yang halal LOL

 

 

 

 

oh anywhere, with the loved ones :)

 

 

 

 

kamu?