Showing posts with label incik belog. Show all posts
Showing posts with label incik belog. Show all posts

Saturday, May 21

silent reader(s)

sapa ada belog angkat tangan!

kalau ada belog, sapa tahu perasaan sangat-sangat-sangat ingin tahu siapa readers dia?

pernah tak berharap Live Traffic Feed/Blog Stats tu berfungsi dengan lebih cekap dan jitu? err seperti memberi details yang lebih spesifik (cth: jantina pembaca, alamat rumah, dan hobi pembaca?)

image

oh kamon~ kuala lumpur besar yok! letak alamat rumah terus baru aku puas hati.
ni sama jugak macam “wey, aku nak bagitau ko story ni, eh tp tak jadilah nnti ko marah pulak” wtf.
emosi tak semena-mena. maaf. (gambar contoh semata)

kenapa mau tau sangat silent reader(s)? 5S!

segan.

blog ni sumpah merapu. juga merangkap tempat merepot kejadian harian yang kadang-kadang sungguh annoying. yalah, sebab… “apahal ko nak report segala kejadian kat sini. kecoh la wey!” oleh sebab itu, saya segan bila orang-orang yang tidak se-species dengan saya membaca belog ni. serius segan.

saspen.

kewujudan unsur saspen ni pun bikin tak sedap duduk. kalau visitor dr plymouth aku da tau lah RR. haha. kalau visitor dr egypt mungkin iyan. dulu kalau ada visitor dr russia, mungkin z dtg untuk kutuk blog aku. tapi kalau dari AUCKLAND?? siapa wey? yang aku kenal kat oklen kak bedah sorang jak. itupun aku nda rasa dia jumpa blog aku. ha! saspen tauk! (poyo i know. nak saspen2 segala. rilek sudey. L~)

sayang.

eceh. eceh. haha.  aku sayang reader(s) aku. jadi kalau korang baca senyap-senyap, harem sekali pun tak pernah tinggal jejak, mcm mn aku nak sayang sbb aku tak tau sapa. pls dong ah, i tak makan orang Vampire bat 

shock.

ada beberapa orang kawan aku kat sini yang aku tak pernah expect dorang baca belog aku. tetiba dorang bagitau/bagi hint kat aku yang dorang baca blog aku. dem segan. cuba explain macam mana AZMAN boleh jumpa blog aku? azman blog walking? oh tidakkkk~ unsangkarable! lately sorang-sorang mengaku baca belog aku dan siap bahan aku. tsk

skuriusity.

kuriusity (curiousity) sebenarnya tapi saja tambah ‘s’ biar jadi 5S. haha. aku nak tau silent reader(s) aku simply sebab aku nak tau.

p/s: aku berabad jadi silent reader kak cinoi. not anymore. tehee!
p/s/s: wahai silent reader(s) sayhaitumi (say hi to me) pleaseee ^__^

 

till then. bye readers! bye silent readers! heks.

iklan: amalkan 5S! sisih – susun – sapu – seragam – selalu!

Saturday, May 7

kurang nafsu blogging.

 

SEMUANYA sebab:

  1. internet kadang-kadang seja laju. tidak rancak kalau mau blogging berabis bah Sad smile
  2. masa? masa ada, minggu ni free-free belaka. tapi minggu ni lain-lain perasaan saya.
  3. template huru-hara. hodoh betul rupa belog ini. tidak seperti idaman kalbu pun. ARGH! stress tauk.
  4. belom letak bloglist di sidebar. saya pandai lost kalau tiada gadget untuk bloglist tu.
  5. saya segan tengok belog sendiri. sumpah merepek. ada dua tiga kali suda sy punya post masuk draft. gelilah membacanya.
  6. macam hilang kuasa menulis/merepek. macam nda pandai suda. kenapa begitu tu.
  7. saya kena rasuk hantu katil mengkali. malarrrr tidur.

 

tapi jangan risau. ini semua penyakit yang perlu di lawan. jadi, lepas ni kita pigi facebook page WSB untuk tengok sapa-sapa yang ada promote belog/entry di sana.

see you there.

 

 

JERRY~~ design 1 template untuk aku behhh!
saya rindu kawan-kawan di kk lah. apa kabar kamu-kamu? Y__Y