Friday, October 21

mahu tengok seal?

pernah tengok seal? kalau belum pernah mari tengok sini. oh video sangat tidak kemas. ampun tuanku.

sangat tidak larat untuk update cerita pasal aktiviti siang hari tadi. 1.15 am baru kitorang sampai rumah. masih excited ni. sampaikan balik rumah aku terus cakap dengan cermin “i just had a very very great day” hahaha. bila sedar, aku terus rasa diri sangat mongok pegi bercakap dengan cermin =_=”

well, sementara menanti update bahagia aku. bole lah tengok seal dulu. comel bukan? ah. gumuk-gumuk. kalau culik buat bantal peluk pun best nih.

gunite people! atiqah is going to sleep with a very big smile on her face tonight.

oh, there’s some unpleasant things happened as well. but i don’t give a damn. it’ll just spoil the happy mood. (hey, kau tidak berjayalah buat emosi aku terganggu. macam taik gigi je problema tu ah ah ah)

bye people. and to my loved ones, zillion thanks for making my day.

 

me: arghhhhh awesome!! awesome kan?
mai: kita kot~ mestilah awesome!

ha ha ha. i love you people! (you know who you are)

 

 

*ini sepatutnya entry pukul 2 pagi tadi. tapi video lambat process. baru publish lah haha

Thursday, October 20

hari sengih sedunia

*sengih* hari ni~ kejap lagi ni~ aku dan girlfriends mau pegi picnic! hoyeahhh! *sengih lagi* walaupun hari ni macam gloomy sikit, tapi kami semua seindah sang suria. jadi, apa perlu cuaca yang cuantikk kalau suda ada gadis yang cuantiikkk bukann??? ahaks! *sengih banyak!*

nanti suda balik aku update cantik2 ya! *sengih*

 

lagi satu. hari ni gaji kan? hoyeah. ibu janji mau spend aku untuk shopping. sebab aku tidak banyak shopping pun tahun ni *sengih lagi* (ok, menyampah lah balik2 sengih2 ni)

 

lagi satu benda untuk disengihkan! aku suda upload bah video nyanyi dengan pekan di youtube. hey! hey! suara memang tidak sedap lah pun. tapi upload lah untuk suka-suka. tidak public video tu. unlisted. maksudnya siapa yang dapat link seja boleh tengok. kalau tiba-tiba rasa mau tengok aku kasi kalah najwa latif, boleh lah PM facebook atau tweet aku mintak link ya? waka-waka-eh-eh.

ok. nda bah. nda macam najwa latif pun. sikit pun tidak sama. ok bye!

see you soon darlings!

Wednesday, October 19

Wordless Wednesday

ok fine. aku memang sengaja kasi semua bertindih-tindih atas tu supaya boleh masuk dalam blog (macam study berabis lah kenen). LAME~