Showing posts with label video. Show all posts
Showing posts with label video. Show all posts

Friday, October 21

mahu tengok seal?

pernah tengok seal? kalau belum pernah mari tengok sini. oh video sangat tidak kemas. ampun tuanku.

sangat tidak larat untuk update cerita pasal aktiviti siang hari tadi. 1.15 am baru kitorang sampai rumah. masih excited ni. sampaikan balik rumah aku terus cakap dengan cermin “i just had a very very great day” hahaha. bila sedar, aku terus rasa diri sangat mongok pegi bercakap dengan cermin =_=”

well, sementara menanti update bahagia aku. bole lah tengok seal dulu. comel bukan? ah. gumuk-gumuk. kalau culik buat bantal peluk pun best nih.

gunite people! atiqah is going to sleep with a very big smile on her face tonight.

oh, there’s some unpleasant things happened as well. but i don’t give a damn. it’ll just spoil the happy mood. (hey, kau tidak berjayalah buat emosi aku terganggu. macam taik gigi je problema tu ah ah ah)

bye people. and to my loved ones, zillion thanks for making my day.

 

me: arghhhhh awesome!! awesome kan?
mai: kita kot~ mestilah awesome!

ha ha ha. i love you people! (you know who you are)

 

 

*ini sepatutnya entry pukul 2 pagi tadi. tapi video lambat process. baru publish lah haha

Thursday, October 13

kangen setengah mati

tsk. bangun-bangun seja rindu. haih. datang balik penyakit aku. kenapa lagi nih. kuat betul penangan bah. emosi terus aku pagi-pagi. tengahari-tengahari ni.

terus dengar lagi lagu ni. macam terasa betul rindu si agnes nih. dem. byelah.

Wednesday, August 17

SNOW!!

twas snowing for the second time on the 15th! ahah! ni siap ada video untuk korang! XD
meh tengok dulu!

winter wonderland–dunedin 2011 :)

aku tak siap letak annotation pun lagi sebenarnya tapi aku mau upload jugak sini! hahaha. ni kes nda pandai sabar. nanti baru aku sambung edit. haihsss org noob memang macam ni lah kan~ buat video simple cenggini pun ambil masa seribu tahun lagiiii~

15 August – 15 Ramadhan – full moon. subhanallah.

thanks for reading & watching! hope you enjoy it.

 

There’s only

1 thing

2 do

3 words

4 you~~~

I LOVE YOU

 

 

17ramadhan suda kan? rindu kau. bai. *ngslajulaju*

37697_418807084309_572374309_4372805_197870_n (1)

Saturday, April 16

I AM SOOOO LOVING THIS!

 

aku tengok kat libry. sebab internet laju lagi. OMG. sakit perut aku tahan gelak. lawak nak mamp! aku suka semua parttttt! bestnya kalau bole tengok live di rumah. pastu ketawa kuat-kuat dengan abang & ayah aku wakakakaka!

SUKAAAAA! JATUH CUINTA!!

nanti kawin nak jemput jozan boleh? boleh la pleaseee! buat kecoh satu dewan. wiheeee. gempaq i tell you.

tengok tau! sapa yang belum tengok tu.

tengok nabil pun best. genius genius. orang ramai suka nabil lagi kot minggu ni. tp memang dia the-bestest! pun. semoga pasni dia naik balik lepas maharaja lawak. go nabil!

 

 

ok, tu jak. teruja daku!

Sunday, March 27

circus aotearoa!

  • aotearoa itu maksudnya new zealand, dalam bahasa maori :)
  • maaf, kualiti video adalah diparas bahaya. heh, pakai hp seja sebab teda camera (menyedihkan)
  • ada yang best, ada yang macam…. “errr, apa pacik ni buat?” =_=”
  • oh, sila abaikan ketawa hodoh orang yang kedengaran. itu suara kawan sayahahahaha!
  • dan akhir sekali… semoga terhibur!

 

kamu tahu? audience yang lain adalah mak-mak orang, dan bapak-bapak orang yang hadir membawa anak mereka berhibur. macam saya dan kawan-kawan seja remaja yang sesat. haha. tapi biarlah. sakkai :p

 

 

yang ini kurang hebat. haha. mau jatuh seja orang tu haha. tp xpa. support jak! :p

 

 

yang ni boleh tahan best :)
aku terhibur dengan orang tu. hehe. sebelum show mula pun dia ada buat selingan sikit, kelakar la orang tu. hakhak

 

 

image

 

dan selebihnya, korang boleh tengok dalam list video yang aku upload okeh? ada lagi beberapa bijik video yang dapat di record kan :)

till then! happy watching <3