Showing posts with label gedik. Show all posts
Showing posts with label gedik. Show all posts

Thursday, April 14

autumn photoshoot kenen~~

salam readers! semoga gojes-gojes belaka! XD

saya da dapat gambar dari alif & arep! masa untuk show off. hahahaha. *lempang sikit* :P

 

DSC_0207

 DSC_0234

DSC_0262

IMG_7165

aku tutup jerawat sebenornye! hahahaha. hoit! jangan tegur jerawat aku! sumpah bejangkit baru tau!

for more pictures (eceh bajet lah kan?) please visit my facebook fanpage ahaha!

 

till then people, happy blogwalking :)

Wednesday, March 30

OMAIGOD!

 

 

 

anak sapa menggedik memalam buta nih HAHAHA

 SHOMELNYE! HAHAHAHAHA. OK, LEMPANG SIKIT!

 

owmann, seriusshitakutakpernahsyoksendirimcmni. ni mesti tira yang ajar aku camwhoring nihhh! :p

lepak ah. baru day 2 dengan pyjama. ada lagi 5 hari aku nak pakai baju ni baru cukup seminggu. bongoks gila an? =_=”

 

 

 

 

orang lain belambak ada pyjama tak de lah macam ni pun =_=”

 

tahu takpe =_=” mmmm. malassskuuu!

 

haks, dengki~ lalalala~

that feeling…when you’re excited to wear the new outfit you just bought…

HAHA. ok, title suda menunjukkan sedikit excitement bukan? hekhek

tadi aku berkelas sampai tengahari sahaja. which means, sebelah petang adalah percuma  (free :p)

ameng (cik housemate) mengajak ke town (town yang kecik seja, hanya ada satu main street dan kedai yang SEDIKIT. tapi awas! kau bisa tershopping berabis juge! heran betul).

tujuan utama ameng tadi adalah membeli cell phone sebijik, saya pulak mahu membeli ink printer dan kami akan singgah di New World, HANYA UNTUK BELI 3 BARANG RUMAH yakni detergent, mr.muscle dan minyak masak. hehe

 

TAPI we ended up buying tonnes of unnecessary things!

 

bila masuk Kmart, kami terserempak aunt gladys (supervisor terbaekkk yang suka menghasut kami untuk beli baju yang memang selalu terbaekkk! aunt gladys ni orang mesia). aku say hi dengan aunty dia terus suh aku tengok cardingan yang $5 =_=” nasib baek aku lari cepat2! HAHAHA.

 

sedikit malang untuk ameng, sebab terhasut membeli beberapa helai syeluar. wahahahaha. tapi siok okeh! semua cantek-cantek dan murah-murah. seronotnya tengok dia memborong! aunty memang terbaek =_=”

aku sempat gerabbb pyjama. pyjama idaman dari sem lepas-lepas. haha. dan dua bijik scarfs, dan baking utensils warna merah (barang merepek sungguh). keluar dari Kmart, kami pegi beli phone ameng.  seterusnya singgah di DIVA. sempat gerabbb xcessory wanita. uiseh =_=” (nang diva la kitak ow?!) later i pose2 untuk kasik tengok you all k? haks. gedik ;p

P3300020

 

oh, pegi kedai jam jugak sebab saya tukar tali jam. sangat tidak mahu tukar sebenarnya, tapi sangat nazak suda pun keadaan dia, sikit lagi mau putus. nanti tiba-tiba dia putus di tengah jalan, pastu jatuh berkecai macam mana? sapa mau tanggung? kau? ha! jawab. *bongok tetiba emo*

P3300015

 

sempat duplicate kunci rumah jugak :)
nda best lah pakai jam dengan tali baru, keras. tak suka T___T

 

perjalanan tak berhenti di situ ya kawan-kawan. sambung lagi pegi kedai menjahit. oh aku pernah bagitau meh aku menjahit? haha. dan aku beli sewing machine hari tu. LOL. lepas ni sapa mau jahit langsir bole hantar tempat aku. masuk kedai menjahit tu pun menerujakan jugak, tapi nda beli apa-apa sebab masih noob dalam bidang jahit-menjahit. kisah menjahit kita cerita bulan depan lah haha.

 

dan seterusnya baru pegi New World. ini memang betul-betul beli 3 bijik barang rumah seja. ok, bagus. jangan membazir. tapi lepas pegi situ, pegi stationary warehouse pule! beli ink (ok, ngamlah tu, student kan, mesti banyak mau print-print). bagus, wise! tapi yang tidak bagusnya, spend jugak $30 untuk benda lain. gila. again, beli benda merepek. kertas hiasan-hiasan apa entah =_=” (tapicanteksayasukaaaahahaha)

P3300023

 

keluar shopping yang tidak dirancang adalah menyedihkan okeh. masa pilih2 barang tu memanglah perasaan kau paling berkobar! lepas seja swipe card, kau tiba-tiba mengalami kemurungan. dan kemurungan berterusan sepanjang perjalanan balik ke rumah. ha, mulalah mengira-ngira duit. syaitonirojim pun sudah bersorak gembira. omaigod. macam mana aku boleh tewas dgn nafsu. sedihnya duit abes T__T

 

tapi bila sampai rumah, cepat-cepat koyak (koyak, lebih dramatik rite?) segala plastic bag sebab mau tengok barang apa yang dibeli tadi, dan cepat-cepat mau pakai baju/kasut/beg dan bergaya depan cermin! mana pergi rasa sedih?? ajaibnya.

 

balik rumah terus pakai pyjama baru siang-siang sampai malam sampai pagi dan ulang sampai satu minggu! wahahaha. sakkai punya pasal. biarrr! :p

280981-008
shomel ah pagi-pagi bangun stretching dengan pyjama baru! lagi best bila bangun2 ada laki kat sebelah. wahahaha!

gambar cilok dari sini.

 

sebelah malam tengok movie, kononnya bagi reward kat diri sendiri sebab da siap discuss research proposal. wah gitu! ;)

 

 

till then. thanks for readin. have a nice day people ;)