Showing posts with label puasa. Show all posts
Showing posts with label puasa. Show all posts

Tuesday, August 10

jangan baca. ini bukan untuk anda.

^________________________^

i just can't stop smiling. rasa mau balik kk sekarang jugaks. aduh, pipi cramp! auw! hahahahaha. ok maaf. terlebih sudah.

-ok, tamat sudah project 10hb. dan semua selamat alhamdulillah-

maaf, belum ada kekuatan untuk me-reveal cinta project saya. :p





OK! ini untuk yang membaca jugak! (walaupun saya suda cakap jangan baca, tapi kamu degil kan? grrrr)

Happy Ramadhan to all. selamat berpuasa di esok hari :)
kitorang puasa lambat lagi, esok baru nak intai-intai anak bulan. eheeeee

Sunday, August 1

morning august! *hearts*

slm. hye readers. dah bulan august kan! yeay. sangat tak lama lagi puasa, dan tak lama lagi raya, dan tak berapa lama lagi balik! horayyy!

saya terbaca status mck saya kat facebook. tersedih. terkagum jgk. betul orang cakap, wanita memang diciptakan lemah, tapi boleh jadi insan yang kuat-sekuatnya. kagum saya dengan ketabahan hati wanita-wanita yang mendapat suami yang tidak berhati indah itu. nauzubillah. tak tahu macam mana kalau saya yg berada dalam situasi mcm tu. semoga Allah melindungi insan-insan teraniaya ini, diberi ketabahan hati yang banyaaakkkkkk untuk menghadapi ujian begitu. semoga anak-anak menjadi insan yang soleh dan menggembirakan hati ibu. huhu. kesiannya.

dan semoga Allah selamatkan keluarga kita. oh, btw alhamdulilah mak saya dah sihat sepenuhnya. alhamdulillah syukur ya Allah. doa saya untuk melindungi kedua ibu ayah, dan doa memohon Allah tidak menarik nikmat kebahagiaan yang telah diberikan kepada kami sekeluarga telah dimakbulkan.

sobs. sedihnya pulak!

semoga kawan-kawan beroleh kebahagiaan di august ni. dan selamat bulan menghantar assignment. hahaha. mari berjuang! :)

IMG_0008 (2)

laughter.smile.happiness. tq Allah :)