Showing posts with label secreto. Show all posts
Showing posts with label secreto. Show all posts

Wednesday, September 22

macam hyphen macam

ada satu puisi di draft aku. heh. puisi ka?? ok. mungkin secebis bercebis-cebis kata hati. puisi berunsur direct. senang faham. jadi atas sebab puisi itu terlalu transparent, diharamkan publisiti nya di belog terbuka ini.

ok. aku balik lagi ke dalam stage yang membimbangkan. takut. nervous. dan resah. haish. aku harap semua ok2 saja. malas mau fikir.

selain itu, ceh haha.
tiba-tiba aku takut mau balik. sebab memikirkan kesedihan dan keberatan hati untuk balik nz lagi. tidak suka T_T
belum cuti suda fikir mau balik sini. haha. mmg lah pening, kan?

sapa mau ikut pegi gold coast? mcm rugi pulak aku transit gold coast tp x stop sana. tapi duit pulak cukup-cukup seja. tengok lah nanti. lagipun macam tiada kawan. xkan mau pegi sorang2.

sapa mau ikut. jom!
;)

eh eh. atau mau pegi cairo? ahaks! gilahhhh. semua dia mau! ok. suda. mari tidur. semoga mimpi encik ym.




sekian.

imy,
-sayang-

Monday, September 20

hadiah.

tolong jangan bising bila aku update belog 10kalisehari. aku tiada facebook untuk membuang masa. jadi aku hanya ada encik belog untuk sembang2.
sebenarnya, aku suda bersiap-siap untuk tidur. tapi tetiba teringat pasal hadiah. nanti nanti nanti nanti, aku mau hadiah skype sampai pagi. boleh? please. kalau tidak mahu pun, buat-buat mahu. boleh? please please please.
aku suka letak harapan tinggi-tinggi. aku tau nanti aku frust. eheee. tapi aku suka ikut kata hati. biarpun lepas tu aku sakit hati. heh. memang ayah aku cakap aku keras hati :)





yang sudah mula countdown untuk skype sampai pagi,
-sy-

Sunday, September 19

^_~

jangan sebut rindu. sebut r.
jangan sebut sayang. sebut s.

ha-ha-ha.

kak tia. akak terbaek :)
terima kasih untuk masa yang diluangkan.

ameng, you pun terbaek juga.
terima kasih untuk telinga yang dipinjamkan :)

sayang, kau dari mars. aku dari venus.
okay, tipu. kita sama-sama dari bumi.

rainbow rainbow.

harus bekerja secara pukal hari ini.
kerna ada sesuatu di hujung hari nanti.
semoga sesuatu yang menggembirakan.
ouh, yang sekadar membuat aku tersenyum pun suda cukup.
:)

Monday, August 2

WHOA!! excited!

saya tengah ada project ni. project jarak jauh! hahaha. semangat jitu ni saya! fullamak. tapi nda boleh reveal dulu sekarang. 10hb ogos nnti baru kita tengok ah! OHHH. TAK SABAR! <3

^_____^

senyum sampai telinga. biar loberrrr! hahahahahah