Showing posts with label happy. Show all posts
Showing posts with label happy. Show all posts

Thursday, April 14

orang banyak mulut memang banyak story =_=”

Assalamualaikum! (dengan penuh semangat sambil buat suara pak arab) dan hai-hai untuk semua! =)

aku baru jugaklah update belog ni kan? semalam kalau tak silap. tapi hari ni rasa macam banyak lagi benda yang mau diceritakan. ok xpa. pelan-pelan okeh?

okay, first thing first!

  laserforce + mini golf + bowling!

hari selasa lepas, aku & kawan-kawan pegi redeem voucher yang kitorang beli online. ramai jugak hari tu, dalam 17 orang. aku follow jak masa tu. rasa malas-malas pun ada jugak haha sebab aku plan nak tidur petang tu :P

then, bila sampai sana macam ter-heksaited la pulak. pendekkan cerita, sebab kami sangat ramai, so kitorang bagi dua team. team A & B. yelah, mana bole main laser force tu sampai 17 orang sekali. kalau tempat tu besar ok jugak.

so, team A main bowling > laser force > mini golf. team B pulak main laser force > mini golf > bowling! (aku team A!)

pastu main-main-main-main sampai penat. macam biasa jak pun. cuma yang luar biasanya adalah bola bowling kat situ kecikkkk! besar lagi tapak tangan aku. haha. lucus okehs. taks pernahs jumpas bolas keciks macams tu!

12042011(001)

12042011(007)

12042011(010)

12042011(008)

lane dia pun shomel. macam highway kan? haha

eh jap! jap! korang ada perasaan segan-segan ka time main bowling? macam erm erm. merasakan seluruh alam menyaksikan vuntut korang? ada tak? ada tak? hahaha

 

pastu kitorang main tembak-tembak laser. perasaan aku time tu? erm. PENAT. sebab bila nampak musuh bukan tembak, tapi jerit dulu, pastu lari laju-laju macam kena kejar lembu! wahahaha. ok, aku ketawa bila ingat balik kejadian tu. terkejut ada musuh depan mata, pastu jerit, pastu lari laju2. HAHAHAH! ngek betul =_=”

ok, sebelum habis masa, semua orang da pancit. penat kot lari-lari dan sesat-sesat. haha. tetiba semua orang berkumpul ambil gambar haha. rugi jak. tapi xpa. x larat kot semua orang mau lari-lari lagi hehe.

217089_1527531887654_1815394906_948876_668206_n

ni gambar curik dari fb ateh. sorry x clear! :)

pastu keluar main golf pulak. ni part aku paling loser! hahaha. kena shoot 2-3 kali, aku sampai 10-12 kali try. hahaha. tak boleh kawin dato’ ni :P

tapi tapi tapi. ada satu kali aku terai sekali terus masuk. orang sabah bilang ‘plokshot’ (idk how to spell actually!) atau bahasa rasminya kebetulan. haha!

206224_1527532727675_1815394906_948879_2137877_n

12042011(018)

eceh! tuuuuudia!

12042011(034)

ni la tempat yang aku pukul sekali jak hahaha. berliku-liku kan? hahaha. ok. plokshot oi!

 

oklah. cerita bermain-main tamat di situ.

 

  roti canai

pagi tadi aku terai buat roti canai. un-sangka-rably, bole tahan menjadik jugaklah. tapi nda pandai tebarrr. uwaa! lepas ni aku salutlah mana-mana mamak yang terror tebar roti syanai! yang aku buat x lebar. pastu bila da sampai doh yang terakhir baru ameng ajar aku tebar. x sempat mo practice sebab doh da abis goreng haha.

276439968

  blog kawin-kawin

sorry lah aku asyik tukar template. rimaslah template yang satu tu. haha. hodoh. sidebar aku ada bullet. ei. geram betul. suda try remove masih ada jgk. dan template skrg ni macam haremmm hahahaha. mood kawin-kawin you. just bear with it okey? xo

eh tapi korang perasan tak. pompuan kat header tu dah comel la kan. lelaki tu pun da kacak abislah, tapi seluar dia apahal sebelah hitam sebelah kelabu (pegi scroll up skrg!) :P

 

  kalimah alhamdulilah.

maksudnya segala puji bagi Allah. bila kita melafazkan kalimah tu? selalunya kalau kita bersyukur dan bila kita beroleh sesuatu yang menyenangkan. DAN JUGA, SEMASA MENDAPAT PUJIAN KAN?

tapi kita maksudkan kah apa yang kita sebut?

contoh:

“eeee, pandailah kau ni!”

alhamdulillah” *senyum bangga*

yes, bagus suda tu sebab dia sebut alhamdulillah. tapi dalam hati bangga sama jugak tidak gunalah kalau begitu.

segala pujian hanya untuk Yang Maha Kuasa. kalau kita pandai, itu adalah sebab Allah yang bagi kita jadi pandai. jadi tidak harus itu pujian kita telan dengan rasa bangga. harus mengembalikan pujian itu kepada yang berhak.

peringatan untuk diri ku ini juga :)

 

 

 

 

till then people! ily muchos grande!

Monday, April 11

create your own title, mls bah mau fikir

ok, aku rindu incik belog. tapi bila buka page ni, hilang semangat terus haha. sebab template lemah. huh. susah tauk kalau nda pro mau design blog ni. kena upah designer ni. sapa mau? sapa mau?

 

entry ni untuk mengadu kesibukan weekend aku yang pack gila. sampaikan sekarang ni sakit-sakit badan ;(

 

hari jumaat petang pegi main handball dengan kawan-kawan. tu kot yang buat badan aku sakit gila kentang. lama gila nda bersukan. lepas main handball pegi sambung lagi main netball sampai pukul 6. balik memang selalunya lepas bkemas-kemas tu terus pengsanlah kan? lagipun esok weekend yok!

 

sabtu bangun lambat. teheeee! lepas bangun tu jugaklah baru badan semua terasa sakit-sakit =_=” mau turun katil pun macam uwaaaa! ototkuhhh

 

lepas ci kain semua-semua, ameng ajak pegi lunch luar. jarang tauk dia mau makan luar. kira hari sabtu tu macam Hari Bersama Housemate lah lebih kurang :) mula-mula pegi 2nd hand shop, pastu baru pegi lunch di Rainforest. rainforest ni kedai makanan mesia yang boleh tahan sedap. sekarang aku suka bihun siam! aku rasa sejak kebelakangan ni aku suka bihun lah! yeay. balik kk hari tu pun banyak makan bihun. yummeh!

 

oh, ada jugak singgah satu kedai kasut otw tu. dan terjatuh sayang dengan kasut ni. tapi duit teda. LOL! (pssst, ameng x kasik beli wuwu)

*drool*

09042011(001)

09042011(002)

yummeh tak? ok, not really kan? wuuuu. tapi mau bahhh

 

 

lepas makan, singgah pegi errr.. macam mana mau explain ah. tgk gambar la eh?

09042011(004)

 

ok. massive designer sale yakni satu sale besar-besaran yang menjual barang mekap dan perfume! setahun sekali kot. memang destinasi pilihan para gadis la kan? ala, xda gambar dalam kedai tu pulak. ok, just imagine lah. dia macam ala-ala pameran buku, tapi atas meja tu semua barang mekap yang berkotak-kotak.. teruja tak? aku pun. tapi yang tak bestnya, mestilah crowded gila. aku x beli pun. lagipun perfume yang aku cari x jumpa. lipstick harga $7-15 mcm tu. erm, segala foundation, mascara, blusher, eye liner. pokoknya semua ada lah! aku xda mood time tu wahahaha. ada jgk plan mau beli lipstick & foundation tapi tu kena pilih colour betul2, dan sangat ramai orang. x best ah. malas. nanti main ambik suka hati nda pakai pulak (lagipun miskin wuhowuho~)

 

balik rumah dekat pukul 4 ptg. dalam pukul 5 tu ikut arep, alif & tsemin pegi autumn photoshoot! yeayyy~ tapi gambar x ambil lagi. baru ada dua keping yang dorang post kat fb =_=”

205484_10150130656547714_673847713_6289827_6470487_n

205121_10150130658697714_673847713_6289832_5620510_n

ok. saya tau poyo tapi comel bukan? ye tidakkkk? (nsebut macam Puan Tan) hahahaha. ok maaf. over.

 

 

dan ahad pun tiba. haha. ahad bangun pagi-pagi pegi main badminton pulak di unipol. kemudian balik terus pigi sebok-sebok tengok orang main futsal dan pegi main sekali walhal badan adalah penat melampau =_=” main kejap lepas tu ingatkan mau balik rumah. tapi bila call joy, alif yang angkat phone cakap joy tengah main cricket. wahaha. terus singgah Logan Park (depan rumah jak pun) tengok dorang main. sebenarnya ada Brolympic sukan utk international students mcm tu kot. masa aku sampai tengah tengok team mesia lawan dgn Sri Lanka (bukan lagu amelina tau haha). pastu dorang ajak main sekali sebab x ramai malaysian turun time tu. haha. last sekali aku pun terjebak dengan sukan sosial tu. pastu petang sikit balik rumah. nasib baek zuhur dekat pukul 4. heee =_=”

 

balik rumah pengsan dan bangun terus cari makan di rumah dorang azman. hahaha. bagus tak perangai? oh nway, thanks for having us wahai penghuni 93 Queent Street :p

 

kat sana jugak lepak-lepak tengok cita law abiding citizen. style lah cita tu! baru tengok huh loser abis kan? tapi ngeri sikit

 

 

overall, i had a greaaatttttt weekend! nanti ujung taun balik mesia mesti rindu gila dgn dunedinnnnnn! x sangka kenangan zaman remaja  aku banyak di dunny (yalah, nanti balik kuching da jadi cekgu, bukan remaja lagi tu. ahahaha). segala kisah cinta pun banyak di sini LOL. ngok. ok lah! mau buat keja malam ni. semoga berjaya nurul :)

 

 

 

toodles! :-*

Sunday, March 27

circus aotearoa!

  • aotearoa itu maksudnya new zealand, dalam bahasa maori :)
  • maaf, kualiti video adalah diparas bahaya. heh, pakai hp seja sebab teda camera (menyedihkan)
  • ada yang best, ada yang macam…. “errr, apa pacik ni buat?” =_=”
  • oh, sila abaikan ketawa hodoh orang yang kedengaran. itu suara kawan sayahahahaha!
  • dan akhir sekali… semoga terhibur!

 

kamu tahu? audience yang lain adalah mak-mak orang, dan bapak-bapak orang yang hadir membawa anak mereka berhibur. macam saya dan kawan-kawan seja remaja yang sesat. haha. tapi biarlah. sakkai :p

 

 

yang ini kurang hebat. haha. mau jatuh seja orang tu haha. tp xpa. support jak! :p

 

 

yang ni boleh tahan best :)
aku terhibur dengan orang tu. hehe. sebelum show mula pun dia ada buat selingan sikit, kelakar la orang tu. hakhak

 

 

image

 

dan selebihnya, korang boleh tengok dalam list video yang aku upload okeh? ada lagi beberapa bijik video yang dapat di record kan :)

till then! happy watching <3

Saturday, March 26

LIVE dari villa mereka di Queen St. ahaks!

kemarin aku lepak di rumah dorang budak-budak ni. walaupun perjalanan hampir 2 marhalah dan memenatkan, tapi bila sampai tu berbaloi-baloi jugaklah. sebab? sebab boleh main ipad puas-puas (sakai) dan berpeluang tengok rumah orang kaya (especially AZMANNNN!)

 

motif berkunjung adalah untuk discuss pasal easter break nanti. plan mau pusing-pusing south island. tapi sebenarnya lagi banyak buang masa buat benda lagho daripada bincang pasal trip tu.

 

eh, eh, skip lah semua tu. yang penting sekarang mau tunjuk kehebatan villa mereka dan monitor PC azman yang BHAPAK besar! flat screen 42” okeh! online dari katil pun masih boleh nampak. kalau karaoke via youtube pun mesti masyuk kan? wuwu.. bestnya. bestnya!

DSC_6768

besar gila kan? tengok belog sendiri besar-besar sangat menerujakan! HAHA.

DSC_6766

ada ipad you know~ hahaha. teruja melampau you know. oh puhlis tqa~

 

tiba-tiba kami dapat idea buat vlog. ya, KAMI. sebab mereka turut teruja haha. lawak betul time tu. daus (bukan nama sebenar) siap pakai blazer kononnya beliau producer.

 

5 minit lagi kita on air”, kata producer kepada cameraman & aku. tetiba hp producer ringing. dia cakap  “ha?  ape? ye ye. die tgh mekap. ape? peminat tak sabar??!! sabar la sikit!” HAHAHAHA. itu daus producer saya cakap. vongok. pecah perut time tu.

 

cameraman pulak sibuk keluarkan dslr dia. hakhak. semangat okeh. siap dgn tripod. okeh, sekarang kamu sila gambarkan perasaan saya time tu. wakaka.

 

ada lah jugak 3 kali record. haha.

tapi sebab saya selekeh dan tidak cantek petang itu, saya tidak mau upload lah vlog tu HAHAHAHA! (mcmlah hari-hari lain aku cantek dan tidak selekeh heh)

 

oklah, sekian dulu.

p/s: bahaya tau ada screen besar-besar tu. perasaan tengok belog sendiri jadi lain macam. urm, urm, macam makin bertambah obses dengan belog sendiri. haha. bahayanihhh!

 

 

oh ya. ptg tadi, kitorang pegi tengok circus! seronot! best best. penat ketawa =)

esok update lagi okeh? till then people! thanks for readin

Thursday, March 24

what’s up? nothing much. heh

sepanjang kesenyapan aku, apa saja yang aku buat?

 

1. tengok wayang. wayang lama kot. sebab x ramai pun orang malam tu HAHA. hampir kosong :p
tengok I AM NUMBER FOUR. selow lah cerita. x best sangat. tapi bolehlah. aku tak mau bagi bintang. joy yang pilih, pastu dia selalu berangan jadi number 6 dan berlagak ada power  =_=”

 

kalau di sini, movie day jatuh pada hari selasa. dan harga movie gugur(mengelakkan mengguna perkataan ‘jatuh’ berulang kali) dari $16 hingga $11 sahaja. (sahaja pala otak ang, kalau di mesia 16ringgit bole tengok 3D suda. huh!)

 

sosweet-HAHA.co.nz P3220022    

dan popcorn mereka adalah TIDAK sedap macam yang kita punya. semua adalah berwarna putih. jadi tidak perlu intai-intai kotak popcorn itu untuk pilih yang kuningdanmanismanis, sebab kebarangkalian untuk bertemu adalah SIFAR/KOSONG. dan satu lagi, bertih jagung mereka adalah masin. betul ni, masin tauk! terus macam makan kuaci yang masin tu, bibir jadi kebas-kebas. jelek ah.
-ini bukan movie review, ini popcorn review sudah =_=”

 

2. tengok bulan purnama mengambang di Signal Hill, dan tak sengaja tertukar subjek photoshoot. subjek utama malam itu ialah BULAN. tapi sebab dia enggan melayan diriku lagi pabila airmata membasahi pipi, lalu kami kick dia! kami yang jadi subjek! heee. kamilah yang bergambar-gambar!

 

gambar adalah masih bersama arep!

 

3. ohhhh! ini sedikit memalukan. hehehe. rumah kami ada ab circle pro. hehehe. blame the advertisement! they look super convincing. dem! hahahaha. terus housemate hulur phone suh call & order. HAHAHAHA. sampai sekarang masih kelucuan bila sedar ada ab circle pro dalam rumah sendiri. order hari ahad, sampai hari selasa. gila kentang right? hakhak.

 

 

PLEASE DONT LAUGH! HAHAHAH.

 

 

ok, itu sejalah dulu. tadi nda plan pun mo type panjang ni. wuwu. nite peeps! adoih, da pukul 3 am =_=”

 

selingan:

  • aku sangat lemah dalam meng-update kejadian dalam negara, mahupun masalah global. semua berita terkini aku jarang periksa. tapi beautifulnara aku follow heh! ^__^’
  • tak sukalah kulit tepi kuku yang lebih-lebih tu. kalau ditarik bole berdarah jariku! ;(
  • tadi aku bikin pau. heh, teringat tira, dia cakap pau = tapau. pastu pernah satu hari dia suh saya kupas kulit ‘tapau’ tu (eh? kenapa mesti kupas ha?) pastu tak semena-mena aku belah dua. tiba-tiba bah. sebab time tu aku nda focus. aku selalu belah dua baru makan. terus dia marah, “kenapa kakak kasi belah tapau sayaaaa!” hahahaha. mengamuk terus dia. sot!

Sunday, September 19

^_~

jangan sebut rindu. sebut r.
jangan sebut sayang. sebut s.

ha-ha-ha.

kak tia. akak terbaek :)
terima kasih untuk masa yang diluangkan.

ameng, you pun terbaek juga.
terima kasih untuk telinga yang dipinjamkan :)

sayang, kau dari mars. aku dari venus.
okay, tipu. kita sama-sama dari bumi.

rainbow rainbow.

harus bekerja secara pukal hari ini.
kerna ada sesuatu di hujung hari nanti.
semoga sesuatu yang menggembirakan.
ouh, yang sekadar membuat aku tersenyum pun suda cukup.
:)

Saturday, September 18

SNOW!!!!!

title penuh teruja kan?
tapi aku malas mau cerita.
nanti okeh?
lalalala~

Wednesday, September 15

lebaran 2010 part II

yang ini part I

*notakefala: jangan suka tangguh-tangguh update blog. nanti terlampau banyak cerita sampai kau sesak nafas mau update semua. macam sekarang ni lah. belum habis cerita raya hari kesatu sampai raya keempat, ada lagi invitation open house bertubi-tubi.

baiklah. kita sambung kisah raya pertama. ptg tu, pukul 1, aku ada kelas drama. sampailah pukul 3 ptg. kelas pun boleh tahan best, buat aku tidak berapa ingat hari itu hari raya. hohoho. balik naik kereta! ahaks. x payah aku penat2 jalan kaki, dan mendaki bukit tonggek (digelar bukit tonggek sbb bila kau naik bukit ni, automatik kau jadi tonggek).

ok, balik dari kelas tu, bila kereta park depan rumah, aku nampak kawan2 meriah dengan baju warna warni yg sedang bermarhaban. Ya Allah. sungguh eksaited okeh! perasaan aku macam, erm.. macam.. “eh eh. kenapa meriah semacam nihhh!” dan aku yang tidak berbajuraya (sengaja dirapatkan sbb nanti kamu baca sebagai “tidak berbaju”) itu terasa mcm datang dari planet jingga. hoh! tak best betul. terus menyesal.

ok, plan asal lepas berkelas mau masuk bilik tidur dan menangis. haha. lemah! tapi tiba-tiba dapat energy luar biasa dari kawan-kawan yang super gembira hari itu. terbaek woh mereka! aku pegi siap, kelam kabut iron baju. sebab housemates nk pegi beraya rumah kawan-kawan. mula dengan rumah arep, anir masak rendang sedap, wuuu, ada daus, niel, azhan melayan tetamu dgn lawak2 sengal, dan arep pun ada. tp ptg2 tu dia pegi keja :) sambung kat grange st pulak lepas tu. pagi tadi, aku ckp x nak join heeeee. pegi grange beraya, mata aku layu gila, badan da lembik, tapi sekali lagi dpt energy luar biasa dr kawan. alhamdulillah. happy tidak terkata. mmg x sempat bersedih-sedih.

beraya sampai maghrib, dan sampai rumah dalam pukul 7. pnat gila, tapi seronok! meriah rupanya raya di dunny. phewwwit!

raya kedua.

bangun lambat. miahahahah. kawan ajak pegi rumah kak dhuha & kak yani, tapi x mau. tapi bila bangun, erk. rasa kosong. dan rasa tak berfaedah. lagipun x sabar mau pakai baju raya yg merah mcm mak ngah. agagagag. pegi jgk rumah kak dhuha dgn jiran sebelah rumah :P

dan lepas tu ke openhouse ain pulak. teheee. makan sedap. best. balik rumah dengan kenyang dan bahagia. oh, ke rumah azman & rakan-rakan juga. pergi secara solo sbb housemates semua dah pegi. ala, depan rumah je pun.

lepas tu, ikut nana balik montgomery ave, sbb ingatkan nak pegi tolong2 dorg masak untuk open hse raya ketiga (keesokannya). malam tu kacau2 dorg buat keja & jadi badut jgk, buat lawak percuma dengan ala kadar. tidur pukul 7 pagi lepas subuh. huhuhu. aku x lah penat sgt. sbb x buat apa pun. tuan rumah la kesian. wuuuu. tdur lepas subuh, tapi pagi tu bangun lagi. aku tidur sampai pukul 1 kot. majlis dah start aku tidur dalam bilik. =.=”

 Recently Updated Recently Updated1 gambar raya 1 & 2

dan…
ini gambar favoritas saya!
59880_416003917713_673847713_4836536_1193589_n comel kan dorg! hahaha :)

dorg panggil itu ‘peace kembung’ LOL





bersambung….

Wednesday, August 11

sila cakap “SHO SCHWEEEET” secara berjemaah!

owh segannnnn! hahahahaha. tapi atas hormon kegedikan yang melampau. saya tak fedulik! nak jugak tunjuk benda alah yang buat pipi saya cramp sejak semalam! (ready? jaga-jaga ha, entry berunsur gedik melamfau nihhh) AHAHAHAHAHA!

secara ekslusif/eksklusif/esklusif??? <----- wey, cemana eja exclusive??!! kenafa sy hilang ingatan sekejap nih?? *ulang semula* secara exclusive dibawakan khas dari http://slimdunk.blogspot.com/ untuk anda! tuan punya belog ingin me-reveal kan kisah sebenar Project 10hb! woooot wooooot! :p

btw, sila sediakan plastic bag juge!

HAHAH. gila neves aku. asal gabra sangat nihh!xtaw mau start mana. tapi korang tengok sini dulu la okeh? sila click si kentut yakni hamster gundut encik ym di bwh ni untuk ke link seterusnya! ;)

http://www.smileycodes.info

ok, dah? sekarang sila baca ini dengan kuat! “SHO SCHWEEEEEEEET!! semoga dipanjangkan jodoh mereka berdua. semoga ‘cik nurul’ bertambah jelita bukan gelita. semoga. semoga kedua-dua mempelai mendapat restu orang tua, dan semoga berbahagia hingga ke anak cucu!”

lepas baca sila tampar mulut korang laju2! HAHAHAHAHA. (oh, saya malu! auw!!)

ehm. ehm. ye. itu lah project. mungkin sekarang kamu boleh tukar nama project tu, “projeck gatal sedunia” atau “project bajet-sweet” atau “project gedik tak hingat!” atau apa-apalah yang menjengkelkan! hahahahaha..

encik ym, dpt cuppies tu kmaren. sy suh antar pukul 11am yakni sebelum dia lunch, jadi dia bole makan-makan sama opismates dia sana time-time semua tengah semangat mau makan sebab tunggu lunch hour yang lambat. teliti kan perancangan! hahahah :p

ouh, encik ym keja di construction site d UMS, so sy suda pesan awal-awal dengan gadis cake tu supaya call encik ym bila suda sampai area UMS tu. sebab nda bole masuk tu pegi opis dia, kawasan larangan. yo lahhh.. kan construction site. denjeres bah tu.

menurut encik ym, masa org tu call, dia tengah discuss dengan contractor dan memang nda boleh keluar. dia suh gadis cake tu tunggu. HAHA. dia cakap lagi, almost 30 minit gadis tu tunggu. kesian kan! =.=” pastu dia cepat-cepat jumpa, cepat-cepat cakap thank you, dan cepat-cepat kasi masuk cuppies dalam kereta dan drive ke tempat kerja semula. HAHA. saya expect dia --(kejappp! sy tengah type ni secara langsung dr bilik ameng, perut kami bunyi-bunyi. macam lari berganti-ganti pulak ‘dorg’! HAHAHAHA)—makan-makan sama kawan-kawan dia kan? tapi saya juga suda agak dia pigi tapuk-tapuk tu cuppies sebab dia nda mau kena kacau! and yeah, dia nda pun bawa masuk opis, hanya ditapuk-tapuk dalam kereta!

“yak ampun! kedekut nya! haha!” kata saya.
dia berkata, “ahaha. biarrrr. malu nya tu banyak love-love lagi. nanti bnyk tanya dorg, mls mau kena kacau-kacau. (okeh, itu statement trep hot beliau)

agagagaga

dan semalam, masa saya call lepas terawih. satu bijik kek pun belum bersentuh. alasan: kiut. biar la dia jadi perhiasan. HAHAHAHA. yak ampun, comel nya you pakcikkkk! dan dia letak atas TV. apakah?? =.=”

saya suh encik ym upload gambar, dia dah upload semalam masa sy tdur, dia cakap dia dah makan dua bijik. teka yang manaaaaaaaaa?

hehehe. yang pompuan & lelaki tu..

rasa-rasanya yang mana dia makan last sekali?? *mesti yang from NZ with love tu kan?” AHAHAHAHAHAHAHAHA.

ok, suda lah. nanti kamu di saspek denggi pulak sebab deman dan muntah-muntah yang berpanjangan. nauzubillah. haha….

kawans, ini entry sukasukagumbiragumbira, kalau tak senang, sila baca ‘pesanan penaja’ kat sidebar tu.





p/s: sila baca ulang-ulang yang tulisan warna merah tu. amin! haha.

p/s/s: kira berapa banyak HAHA. sorry over. auuuuwww!

Monday, August 2

WHOA!! excited!

saya tengah ada project ni. project jarak jauh! hahaha. semangat jitu ni saya! fullamak. tapi nda boleh reveal dulu sekarang. 10hb ogos nnti baru kita tengok ah! OHHH. TAK SABAR! <3

^_____^

senyum sampai telinga. biar loberrrr! hahahahahah

HAHAHAHA!

tetiba housemates aku kat atas gelak sakan. haha. rupanya, semua tengah excited muka masuk tv. tvnz babe!! hahahahah

nah, tgk ni.

p/s: racist dowh! hahaha. “Asia in Otago”

asia berdarah = bloody asian?? hahahaha

Thursday, July 29

hari penuh kejutan.

sabar dulu. nanti baru saya bercerita. HAHA. masih mamai dan bermalas-malasan nih. ya benar, saya baru bangun.

tapi sebab sangat gatal mau update, saya bagi korang baca headline dulu. haha. stay tuned. stay alive! *wink wink*

post title saja suda saspen kan? tunggu taw. cerita baekkk punya nih! :) :) :)

ini untuk ria abadi.

kecintaan saya terhadap beanbag pernah saya suarakan di sini. hehehe.

ameng (ria abadi) tiba2 muncul di skype saya.

“kenapa riby suka beanbag?”

haha. tiada spesifik reason kawan. mungkin saya jatuh cinta sejak pertama melihatnya (yakni, xtaw bila). dan sampai sekarang saya belum terbeli pun. uhuks.

tapi saya ada gambar shomel untuk tatapan kalian. HUAHUAHUA!

IMG_6126

p/s: mengharap jangan ada yang jatuh cinta! hahahahaha. xoxo!